Notifications
Clear all
Det här med stable coins
Trådskapare
Tether gjorde väl en vinst på runt $1bn genom att sitta på US treasuries. Vem sitter på alla dessa stable coins? Ok om de användes för transaktioner, men med $183 miljarder USDT i omlopp är inte det lite väl många för att användas vid transaktioner, eller underskattar jag volymen på de transaktionerna?
Postad : 3 maj 2026 16:44
Forum Information
- 6 Forum
- 697 Ämnen
- 3,024 Inlägg
- 0 Online
- 225 Medlemmar
Vår nyaste medlem: FredAnderson
Senaste inlägget: Intrums nyemission
Forum ikoner:
Forumet innehåller inga olästa inlägg
Forumet innehåller olästa inlägg
Trådikoner:
Inget svar
Svarat
Aktiv
Het
Klistrad
Ej godkänd
Löst
Privat
Stängt
