Notifications
Clear all

Det här med stable coins

(@knodde)
Inlägg: 645
Medlem Admin
Trådskapare
 

Tether gjorde väl en vinst på runt $1bn genom att sitta på US treasuries. Vem sitter på alla dessa stable coins? Ok om de användes för transaktioner, men med $183 miljarder USDT i omlopp är inte det lite väl många för att användas vid transaktioner, eller underskattar jag volymen på de transaktionerna?


 
Postad : 3 maj 2026 16:44
Rulla till toppen